status 21.57


Sitter vid datorn och tror att klockan är en timme mer än vad den är och är på väg till sängen. Så tokigt. Har inte hänt på årtionden att jag gått och lagt mig innan tio. Men kanske ska lägga mig nu ändå, kanske läsa lite om svenska maffian. Jag kanske har blivit snurrig av vaccinet? Armvärken börjar komma, men jag får stå ut med den och hoppas på att jag slipper feber iaf :)

Tänkte plugga ikväll och skriva om Big Mac-indexet men mamma kom förbi med min lilla gran och stannade på en kom te.. Så det blev dåligt med pluggande. Men nu har jag en fin liten gran stående på mitt skåp istället, viktigt det också! Julkänslan börjar krypa på nu, den kanske kom med snön. Bara en vecka kvar till jag åker till nordligare breddgrader och massa mer snö. Får hoppas att snön här ligger kvar så Borlängefirarna också får en vit jul. Och att det byggs på till riktigt bra skidföre tills jag kommer hem :)

Nu blev ju klockan några minuter över tio..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0