status: julen närmar sig

Första veckan av december har innehållit massa fina grejer, såsom julbak, julmusik, julskyltning och pynt. Ändå vill inte den där julkänslan infinna sig.. Kan bero på att snön bestämt vägrar lägga sig på marken och stanna kvar där, eller så kan det bero på att året som gått har gått så sjukt fort och det känns som att det var nyss vi satt vid brasan och åt knäck och öppnade klappar. På tal om knäck så har jag och Filippa misslyckats med julens viktigaste godis för andra året i rad nu, hur gör man för att dom inte ska bli stenhårda och smaka bränt??

Snart ska jag till intersports clubkväll och kika om jag hittar något fint och sen blir det pepparkakshusbyggande för hela slanten. Tänkte överraska damerna med glögg, om nu ingen av dom läser det här först vill säga :) (kan tro att det är mest jag som vill ha glöggen, ingen av dom brukar hoppa av glädje när jag nämner den fina flaskan. eller?!)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jooo! var så gott så :D

2009-12-09 @ 19:49:22
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Anonym

Filippa: haha ja det gick ju åt faktiskt!

2009-12-09 @ 22:02:10
URL: http://ssshansson.blogg.se/



Postat av: Jennie

Super uppskattat =D Ta med en flaska varje gång,höhö!

2009-12-09 @ 22:33:49



Postat av: Anonym

Jennie: nån måtta får det vara, ni får ju inte bli bortskämda ;)

2009-12-10 @ 09:39:40
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0