var på toppen och vände

Idag planerade jag att ta ett lugnt löppass. Lugnt eftersom det var ett tag sen jag sprang. Skulle utgå från mamma och pappa, när jag kom dit så kom dom på att dom också ville med. Jag informerade om mina planer på väldigt lugn fart. Passet började som jag hade tänkt mig, men sen började pappa smygöka. Han smygökade tills jag nästan var upp på maxpuls och vände! Så det blev ett väldigt bra pass till slut.

Ps. Mina grannar har fest två trappuppgångar bort och jag hör musiken ända hit. Är det någon speciell dag jag har missat eller varför festar man en torsdag?? Jag ska upp tidigt imorgon och skulle vilja kunna sova inatt!


Kommentarer
Postat av: martina

det var hagafest :p

2009-12-12 @ 19:44:32
URL: http://martinamikaela.blogg.se/



Postat av: Anonym

Martina: hehe aa vet det nu!

2009-12-12 @ 23:32:43
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0