skandalöst

Pappas och Martinas cyklar blev stulna igår natt. Från deras gård! Är det inte sjukt? Dom måste ha kört omkring med bil och bara plockat cyklar. Så fräckt! Man kan verkligen inte vara säker på något någonstans. Nu har Martina blivit av med två olika cyklar på någon månad bara. Cyklen som blev stulen nu har blivit stulen förut också. Gissa vart den återfanns, på Tjärna Ängar....

Jag måste köpa ett bättre lås till min kära cykel. Konstaterade idag att jag haft den i typ 10 år! Den är ju nästan en antikvitet vid det här laget :)


Kommentarer
Postat av: martina

vad har jag gjort mot gud som inte tycker jag har rätten att äga en cykel?

2009-11-10 @ 19:49:24
URL: http://martinamikaela.blogg.se/



Postat av: Zandra

hehe jadu, vart ska vi börja?

2009-11-10 @ 22:44:11




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0