sovmorgon?

Jag avundas dom som kan sova bort halva dagen, dom som kan vakna vid tolv och äta frukost i lugn och ro. Jag får panik och det känns som att jag sovit alldeles för länge om jag går upp kl nio. När jag väl kommer ur sängen så äter jag frukost medans jag gör miljoner andra saker samtidigt, ingen lugn och ro här inte.. Tänk va skönt det skulle vara att kunna sova till tolv-ett, gå upp, slänga sig i soffan med täcket och äta en stor frukost! Det händer bara inte nu förtiden.

Så, då ställer vi klockan på 06.15 imorgon då!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

äsch... sovmorgon är överskattat... =)

2009-11-12 @ 08:19:48



Postat av: Filippa

Jag med.. ständigt denna stress. Dags för semester snart kankse? ;)

2009-11-13 @ 22:53:00
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Anonym

Filippa: den är jag lätt på, var, när, hur? :D

2009-11-14 @ 00:36:06




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0