status

Sitter i min fåtölj, dricker en smoothie och försöker lära mig om risker och avkastningar. Tänkte testa på Patriks metod med paus var tjugonde minut så jag skriver lite här mellan varven! Var på ett roligt träningspass idag, spinning följt av lite box och sen lite annorlunda styrkeövningar som man inte gör varje dag. Kul med omväxling! Kände när jag var ute och sprang häromdagen att lite fler rena löppass också vore bra att få in så det inte känns som bly i benen varje gång man ger sig ut. Och simma, det tänkte jag också planera in lite oftare.. Hade sjuk träningsvärk i axlar och rygg förra gången.. skönt. Jaa, det jag tänkte skriva var att det blir ett par veckor med fokus på studier framöver eftersom jag legat lite på latsidan vad gäller det på sistonde.. Men det ser ut som att jag kommer ha fullt upp ändå, hehe. Nästan tur att det inte kommer någon snö så jag måste hinna klämma in skidåkning i planeringen också!

Kanske lägger upp nån bild från inflyttningsfesten i nästa paus :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Du är så duktig så :) Ja jag vill se inflyttningsfestbilder ;D

2009-11-28 @ 10:22:00
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0