Vasaloppet

Nu är jag anmäld och klar till vasaloppet. Nu finns det ingen återvändo och det är bara att börja hårdträna, eller i alla fall hålla i den här rytmen jag har kommit in i. Tänkte om jag skriver här att jag ska åka så är det några fler som vet och då måste jag åka, blir ju lite pinsamt om jag skulle kasta in handduken i sista sekund. Det hade jag självklart inte tänkt att göra, men 9 mil är en riktigt lång sträcka för att ta sig fram för egen maskin på. Ska försöka åka upp mig från femte led, där jag är nu, till fjärde led så man får lite bättre förutsättningar i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Å så duktigt av dig!! Heja heja :)

2009-11-05 @ 11:39:21



Postat av: Zandra

Jennie: Jag förväntar mig så många som möjligt vid målet så jag har något att sikta mot ;)

2009-11-05 @ 23:02:28




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0