helg

Nu är tentaveckan över, och det är riktigt skönt, två dagar av ledighet. Firade med träning och en solning. Tänkte jag skulle få lite färg tills imorgon, klänningen jag ska ha har inte en jättesmickrande färg om man är blek. Men vad trodde jag där, blek som ett lakan (jag solar aldrig solarium annars, farligt!) det kan väl bara resultera i en sak.. red face. hoppas det lägger sig tills imorgon! frågade till och med i receptionen om rören tog mycket, men nej då det skulle dom inte göra.. nej visst!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

red face!! najs!! haha hoppas du får trevligt på festen imorrn! Själv så ska jag vara hemma hos min mor och vakta alla djur då hon ska åka bort.. Skönt att man kan ta det lugnt en helg! ses på måndag!

2009-10-30 @ 19:54:45



Postat av: Zandra

Cajsa: förhoppningsvis lägger det väl sig, haha. hela två dagar ledigt, lyx ;)

2009-10-30 @ 20:23:48



Postat av: Filippa

Hihi, men det blev ju bra till slut :)

2009-11-01 @ 17:57:35
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Denice

Haha, om man kommer ihåg nått ja ;D

2009-11-02 @ 15:12:48
URL: http://magnussons.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0