plugg plugg tentor tentor

Skulle ta en paus på en kvart från pluggandet, men kvarten blev en timme.. Har i och för sig pluggat konstant sedan åtta i morse så jag kanske var värd det. Det är 5 resp 7 dagar kvar till tentorna och det är fortfarande en skrämmande stor del som låter som grekiska för mig. Så.. med det sagt ville jag bara meddela att i helgen kommer Solowmodellen och Mundell-fleming (förhoppningsvis) bli mina bästa vänner och därefter, på tisdag, tar Cobb-Douglas över jobbet. Både träning och socialt liv kommer bli lidande. Livet tar helt enkelt en paus och återupptas nästa helg men hjälp av en halloweenfest och ett spänstprogram!

Nu ska jag fortsätta ett rita upp några av alla femtioelva diagram vi ska kunna som rinnande vatten.


Kommentarer
Postat av: Aotearoa

Du maste lara dig att slappna av! No worries som de sager har nere ;) Kom ihag att ata och trana sa blir pluggandet mer effektivt.. =)

2009-10-23 @ 10:21:51



Postat av: Cajsa

jaa du... har lite svårt att motivera mej jag... sitter med sabilization policy och government debt. Trist att han inte hann med nån sammanfattning... Menmen. Vi kan ju vara nöjda över att vi har 6 poäng redan iaf! 9 to go =)

2009-10-23 @ 10:53:45



Postat av: Filippa

Du är så duktig, kämpa på så kommer belöningen nästa helg.. SPRIT ;D hehe

2009-10-23 @ 15:07:59
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Filippa

Du är så duktig, kämpa på så kommer belöningen nästa helg.. SPRIT ;D hehe

2009-10-23 @ 15:08:08
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0