status

Har precis skrivit tenta nummer ett av två den här veckan. Det gick väl inte sådär jättelysande som jag hade hoppats på men i och med att jag redan har 6 poäng av de 15 som krävs för godkänt så hoppas jag att det går min väg ändå. Det som känns mest oroande är att jag trodde att det var den här som skulle vara lättare, så nu undrar jag hur svår nästan kommer bli? Eller nej, jag vill inte veta. Det är bara att dyka ner i böckerna igen..

Men först kupolen för en intervju, fika och lite halloweenklädsletande!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Håller helt totalt med dej.... Men ny är det Varian för hela slanten...

2009-10-27 @ 17:27:47



Postat av: Anonym

Håller helt totalt med dej.... Men nu är det Varian för hela slanten...

2009-10-27 @ 17:28:10



Postat av: Denice

Haha ja, kul med lite nytt på hyllan :)

2009-10-27 @ 18:18:05
URL: http://magnussons.blogg.se/



Postat av: martina

vad för intervju?

2009-10-28 @ 12:59:37
URL: http://martinamikaela.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0