En dag

Remember me, se den! Riktigt sevärd. Har biomyst med Jennie. Jag älskar biopopcorn, men jag tror inte jag ätit så lite popcorn under en bio som nu. Fanns inte riktigt tid till det. (Och sen har dom ju såå god cola).

Har sprungit lite på stan med Emelie också, hittade världens finaste skinnjacka. Funderar dock på om den inte kostade några kronor för mycket.. Sparade(!) iofs 1000 spänn på en tunika jag fyndade så det kanske går ändå.. Måste ta mig en funderare på den.

Har beklagat mig halva veckan över att 'alla' är ut och reser nu utom jag, nu blev det ju inte så i och med askmolnet som driver runt. Det var inte riktigt det jag önskade med mina beklagningar... Var ju bara lite avundsjuk! Filippa och Patrik kom iväg iallafall och dom har lämnat till mig att axla det tunga ansvaret över deras blommor. Och det är inget litet ansvar kan jag säga. Ska dit imorgon och vattna och pratade lite med fikusarna & co. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du har varit så duktig så :) Alla blommorna är fina och glada ;) utom fikusen som Patrik dödat i datarummet :P

2010-04-22 @ 13:45:07
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Zandra

blev lite nervös när jag såg ordet död där men datarummet var ju inte mitt ansvar så jag kan andas ut :P Jag kanske har lite gröna fingrar ändå! haha

2010-04-22 @ 14:01:00
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0