Späckat schema

Veckans schema är minst sagt hektisk:

Tisdag: Jobb hela dagen, gym efter det och sen DH hos Filippa
Onsdag: Jobb hela dagen sen har jag tänkt ge mig ut på vårens första riktiga springtur
Torsdag: Möte, planering och litteraturletning för uppsatsen, simning på kvällskvisten
Fredag:
Dagstur till Orsa för enkätinsamling m.m.
Lördag:
Oplanerad än så länge, men har massor med enkätjobb och litteraturinläsning att sysselsätta mig med
Söndag: Ännu en tur till Orsa över dagen


Jag som trodde att det skulle bli lugnare veckor nu när vi inte hade några föreläsningar.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

skönt ändå att ha enkät svar... jag räknar med att ha svar kanske i vecka 17...blir svårt att hinna med allt känns det som... =/

2010-04-06 @ 08:28:25



Postat av: Filippa

Låter skönt ändå tycker jag :) ni bara glider runt i solskenet hihi ;) nejdå, ni är så duktiga så!

2010-04-06 @ 17:44:49
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: helin

hmm.. zandra varför läser jag oplanerat på lördag????? nej nej nej nej.. planerad utgång med helin och compani ska det stå! ;)

2010-04-07 @ 13:16:32



Postat av: Zandra

Helin: hehe ja just det, men det här skrev jag ju innan det sades :)

2010-04-07 @ 19:42:41
URL: http://ssshansson.blogg.se/



Postat av: Jennie

Håller helt med Helin!! Ändring i schemat =D

2010-04-07 @ 22:09:53




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0