Uppföljning

Jag nådde nästan målen igår. För att skriva måste man läsa och det tog lite längre tid än vad jag tänkte mig igår. Jag tyckte ändå jag var duktig så jag fick laxen till middag. Jag kände mig rätt snäll så jag bjöd Jennie och Ulrika på käk också. Lite tv-mys senare så var kvällen slut.

Nu ska jag iväg och jobba, skulle egentligen bara ha jobbat 3h och åkt rullskidor i eftermiddag men jobbet kallade för stängning och man ställer ju upp $$$$$.

Lax är nog det godaste jag vet. Speciellt tillsammans med romsås.. mm m m

Kommentarer
Postat av: Jennie

JAA det var sååååå gott!!!!! Tack <3

2010-04-21 @ 18:22:33



Postat av: Zandra

såååå lite så :) hihi

2010-04-22 @ 12:40:15
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0