OS OS OS

Kvällen har spenderats med plugg och OS-tittande. Har kikat på damstafetten i skidor (som gick över förväntan) och damkronornas brons-match (som dom tyvärr förlorade). Brukar vara ganska svårt att kombinera plugg och tv, men idag lyckades jag ganska bra faktiskt. Annars känns det som att OS har tagit upp lite för mycket värdefull pluggtid de senaste veckorna. Är helt överhopad med plugg nu och skulle behöva några fler timmar per dygn för att klara av allt.

Imorgon blir det ett par timmars förmiddagsjobb för att sen rusa till skolan. Kvällen och helgen blir väldigt lugn, jag ska försöka kurera mig från den eländiga förkylningen med världens sämsta timing som jag dragit på mig såhär en veckan innan vasaloppet.. Har ni någon dunderkur på lager så vore jag väldigt tacksam! Det enda positiva med det här (om jag nu måste komma på nått, och det måste jag ju, eller hur Cajsa?!) är att jag hinner plugga massor i helgen så jag kan ta det lugnare nästa vecka (jovisst, dream on).

Vad gör jag uppe så här sent? Tidig morgon imorgon ju, nu blir den jobbig. God natt!



Viloveckan i Egypten känns lååångt borta


Kommentarer
Postat av: martina

om du ska bli av med förkylningen vore det väl vettigt att lägga sig tidigt ?!

2010-02-26 @ 08:56:24



Postat av: Cajsa

ja det är såklart att vi ska hitta nåt positivt med allt!! =) och jag håller med föregående talare - tror att sömn är bra för din kropp! ses snart!

2010-02-26 @ 10:44:32



Postat av: Filippa

Ja sova är bra och dricka mängder, vätska är bra, tugga i dig en vitlök eller två också, sen ska du få lite kärlek av mig så ska du se att det går över =)

2010-02-26 @ 11:44:34
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Nathalie

Hejsan. Undra bara om du vill ha en header fixad gratis:) Min header är inte så fin men jag kan göra fina:P Skriv en kommentar i min blogg om du är intresserad:P

2010-02-26 @ 20:34:59
URL: http://maagnnusson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0