Skidor


Innan start i lördags

Åkte Kristinaloppet i helgen, 30 km. Jag är rätt nöjd med tiden, trots att kroppen kändes väldigt tung med förkylningen kvar i systemet, måste ha varit superskidorna som gjorde det. Bra glid och bra fäste (tack pappa)! Placeringen kunde ju dock ha blivit bättre.

Igår åkte jag mellan falun och borlänge, ett motionslopp utan tidtagning, 25 km. Det gick rätt bra med tanke på de 3 milen jag hade i benen sedan dagen innan. Årets första vurpa gjordes (var inte mitt fel!). Fick slänga mig ut i djupsnön med huvudet före för att undvika att åka rakt in i Martina som låg tvärs över spåret efter en kurva.

Har alltså åkt 55 km skidor i helgen fördelat på två dagar. Det betyder att det är 35 km kvar till de 90 vasaloppskilometrarna som ska åkas i ett sträck, jag börjar fundera på vad jag har gett mig in på.. Toppenskidor känns som ett måste.

Idag blir det iaf skidvila. Ska ta med mig Filippa till gymmet en sväng innan det blir dags att åka lite skidor framför tvn med Kalla istället.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Duktigt gumman, även om de inte blev gym idag =)

2010-02-15 @ 22:45:01
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Zandra

var det där en pik? :P jag tar igen det idag och imorgon!

2010-02-16 @ 16:06:48
URL: http://ssshansson.blogg.se/



Postat av: cajsa

SNYGGT KORT!! =) ser du lika glad och pigg ut EFTER vasaloppet?! =)

2010-02-16 @ 16:28:28



Postat av: Zandra

haha tack tack, jag är mycket tveksam till det faktiskt!

2010-02-16 @ 17:32:08
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0