tenta 1 tenta 2 egypten

Igår skrev jag tenta nummer 1 av 2 den här veckan, gick inte riktigt min väg kan jag tycka. Och det milt uttryckt.. Så nu laddar jag för ekonometritenta på fredag, vill inte känna samma hemska känsla på en tenta igen! Så det blir plugg plugg plugg denna vecka och alldeles för lite träning. Skidåkning kan jag nog glömma innan fredag men ska ta med mig mamsen till gymmet imorgon så jag får röra lite på mig. Tror det hjälper koncentrationen en del också.

Har skaffat en extra morot till att plugga dom här sista dagarna. Och inte en liten en, egypten med filippa en vecka! Ska bli så skönt att komma iväg och inte tänka på nått en vecka. Känns som att jag kan behöva det, 2010 har inte direkt börjat bra för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0