Opponering och choklad

Sitter och klurar på en opponering på ett arbete som jag inte kan hitta några större fel på. Känns som att det kommer blir övervägande positiv kritik på seminariet på fredag. Ju mer jag granskar vad någon annan gjort, ju mer grejer kommer jag på som vi kunde gjort annorlunda i vårt arbete. Ska bli spännande att se vad andra har för åsikter om det vi skrivit, känns som att det kan vara en del som är lite oklart men det ska nog bli bra till slut efter revideringen!

Till min hjälp har jag en nytestad choklad. Ingen jättehöjdare, men helt okej. Dock såg jag när jag kom hem att det bara var 47% kakao i, kan det verkligen klassas som mörk choklad?




Kommentarer
Postat av: Cajsa

er uppsats kommer att bli super! Är bra redan nu och efter revideringen kommer den bli ännu bättre. Ni är så duktiga!

2010-06-03 @ 10:43:05



Postat av: Zandra

låter ju bra! kan inte säga annat än detsamma :)

2010-06-03 @ 12:09:31
URL: http://ssshansson.blogg.se/



Postat av: Filippa

Dom är lite fula på det där, Lindt.. ofta låg kakohalt.. man får passa sig :P fast är ju bra så länge man är ovetande o tror att man är nyttig hehe

2010-06-03 @ 16:16:36
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0