Helgen

Så mycket blev det av den pluggningen, helgen flög iväg och talen jag gjort kan jag räkna på två händer. Inte bra.. Igår började dagen i Romme för lite skid- och snowboardåkning och hamburgergrillning i vårsolen. Kvällen bjöd på fest i falun med massa skidåkare och orienterare, kände inte igen många männsikor men det tog sig under kvällen. Det var ungefär 50 pers för många i den lilla lägenheten festen var i, tyckte lite synd om ägaren till lägenheten. Gick ungefär 2 mil under kvällen och natten innan vi stupade i säng vid halv fem. Nu tycker jag mest synd om mig själv med uppskrapat knä och ont i i princip alla muskler i hela kroppen, tror att snowboardåkningen kan vara en stor bidragande faktor  till det.

Spontanutgångar brukar som bekant bli de roligaste och det gällde även igår! Idag gick nästan hela dagen åt att sova till skidorna på tvn, men har varit lite flitig på kvällskvisten iallafall. Imorgon bli det hårdpluggning hela dagen..


Trio 1                                                           Trio 2

Fina Filippa                                                Patrik blandar drinkar i kinderna
 
Gott med läppglans

Vi sprang på Jacob Hård...                      ...och Therese Johaug

Filippa hade ont i fötterna och                Sen blev Brindbergs trött, norsken
Brindbergs var stark                                 lånade ut sin jacka som kudde



Kommentarer
Postat av: Filippa

hahaha va fina.. du måste skicka till mig sen.. fanns det inga bilder på dig? :P

2010-03-22 @ 21:45:04
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Zandra

det fanns en och en halv typ :P inget att visa världen!

2010-03-22 @ 22:00:10
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0