Nu då?

Känns tråkigt nu när vasaloppet är genomfört och över. Det har varit ett mål så länge, så det är som att motivationen har försvunnit totalt nu efteråt. Det känns inte som att det finns något i samma klass, något som jag skulle vara lika glad över att klara av. Ska nog anmäla mig till någon halvmara i sommar för att ha ett mål med träningen och ha något att satsa lite mot. Men det känns inte som att något skulle kännas lika kul som att åka vasaloppet för första gången.

Har nästan redan börjat se framemot nästa års vasalopp faktiskt! Nu vill jag förbättra tid och placering. Men det är väl inte samma upplevelse att åka det igen för nu vet jag hur det är och att jag klarar av det, på en skaplig tid dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0