plugg plugg plugg

Från och med nu och ca en vecka framåt kommer jag låsa in mig för tentapluggning. Borde ha börjat för typ 2 veckor sen, men bättre sent än aldrig.. Har ju inte legat på latsidan ändå direkt. Helinlåsningen börjar söndag eftermiddag för imorgon och på söndag har jag lite utflykter inplanerade. Inget jag hinner med egentligen men lite  luft måste man ju få så man inte blir knäpp av alla uträkningar och grafer.

Mina sista timmar i frihet spenderade jag på kupolen med Emelie. Köpte en vårjacka och västen i inlägget nedan! Finfina.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hoppas du får en trevlig helg i friheten då. Själv så sitter jag med ljuva mikron nu. Blir bra att plugga tillsammans på måndag iaf!! =) Hejja på alla längdåkare från mej med!

2010-03-19 @ 19:22:56



Postat av: martina

läste helin-låsningen flera gånger och fattade inte vad hon hade med saken att göra först, haha.

2010-03-20 @ 18:39:45
URL: http://martinamikaela.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0