Sista tentan avklarad

Då var tentan avklarad och det gick helt okej. Känns lite farligt att skriva här, som att det skulle betyda otur, men jag tror att jag klarade den. Skönt att det var sista tentan! Nu är det bara uppsatsen att tänka på och det känns inte speciellt betungande än. Hade ett långt möte med vår handledare idag. Helgen kommer bestå av enkätskrivande och på måndag bär det av till orsa för att komma igång med projektet.

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och försöka bli av med huvudvärken som jag alltid lyckas dra på mig efter en tenta.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Sorry att jag stal lite tid från er... men är jättetacksam verkligen! Hann hem och rida innan jag skulle barnvakta Anton =) När ska du komma hem och rida på mina hästar då?! Hoppas vi ses på måndag! kram kram

2010-03-27 @ 00:02:14



Postat av: Zandra

lugnt, vi var inte klar försen fyra så länge hade du nog inte viljat vänta :) jaa jag vill rida! nu börjar det ju bli vår så nu är det ju perfekt. Vi får ta det efter påsk och grönklittsjakten när det lugnat ner sig lite med insamlingarna för oss :) Vi kommer förbi på måndag, bara det inte blir fööör sent! kram

2010-03-27 @ 11:02:46
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0