Sjukling

Jag har åkt på öroninflammation. Det gör väldigt ont, känns som att ha en tickande bomb i örat som bara väntar på att explodera. Passar så där lagomt bra då jag skulle behöva ha koncentrationen på topp till pluggningen inför tentan på fredag. Blir inte så kul att vara sjuk på seminariet imorgon heller, ska hålla en presentation på engelska på en kvart.

En påse godis skulle vara mycket välkommen att dyka upp i mitt skafferi just nu känner jag, det är väl sånt man ska äta när man är sjuk? Jag får nog rota långt in om jag ska hitta något gott..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackare!!! Vet hur det känns och det är förjävligt. Ta nässpray och lägg dig raklång. Då släpper trycket en aning. KRYA PÅ DIG!!!!

2010-03-22 @ 19:41:07



Postat av: Filippa

Stackars lilla du! imorgon ska du få komma hem hit så ska jag pyssla om dig med te, glass och desperate!!!!

2010-03-22 @ 21:51:35
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Zandra

haha jag tycker verkligen synd om mig själv nu :P va söta ni är, tack för tipset jennie och filippa, jag kommer infinna mig ;) är det inte cougartown också?? det gillade jag! hihi

2010-03-22 @ 22:02:00
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0