Dåligt humör

Tränade och var på bra humör. Blev så sugen på päronkeso så jag stressade som en tok från maserhallen för att hinna till tempo innan det stängde. Väl där så fungerar inte kortautomaten och jag fick lämna affären utan allt. Inte ens en liter mjölk kunde dom bjussa på. Dåligt!! Så nu är jag hungrig och har ingen mjölk. Alltså blir det inget kaffe, ingen gröt, ingen äggröra. Kul...

Som pricken över i måste jag nu lusläsa en dom som ska gås igenom imorgonbitti. Innan träningen kändes det inte jobbigt alls. Nu däremot skulle jag hellre springa ett varv runt jorden. Och tillbaka. Jobbigt känns det.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Men stackars snutt, du får komma förbi o ta lite mjölk av oss :) elr gå upp lite tidigare o äta frukost med oss ;)

2010-05-19 @ 22:55:01
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Cajsa

det är bara att bryta ihop och komma igen! Själv så har jag typ gett upp känner jag... Har inte gjort nåt vettigt på hela veckan.

2010-05-20 @ 10:29:15



Postat av: Cajsa

bara att bryta ihop och komma igen!! Tror på dig! Själv så har jag typ gett upp... har inte fått nåt vettigt gjort på hela veckan... SUCKA.

2010-05-20 @ 10:30:21



Postat av: Cajsa

men va konstigt... nu blev det två gånger... haha... trodde inte att det funkade den första gången. High tech Cajsa... =)

2010-05-20 @ 10:31:07




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0