En dag till historien

Under min andra höstlovsdag har jag upptäckt ett asmysigt spår rätt nära mig, dit kan man nog ta skidorna på cykeln. Har en känsla av att det kan vara dåligt med spårning där, men jag får väl spåra själv isåfall. Jag har också handlat massa god höstlovsmat, pratat massor i telefon, spinnat ett riktigt bra och jobbigt pass och ätit två satans goda kakor. Har bara gjort precis det jag velat. Dock mår jag lite illa nu, tror kroppen fick en sockerchock med tanke på att jag knappt ätit något socker alls den senaste månaden..

Märks det att jag är rätt nöjd över mitt "höstlov"?

Och just det.. Jag ville ju klara tentan också, det har jag gjort idag!


Kommentarer
Postat av: Denice

Var det den svåraste tentan någonsin? Grattis :) du, är det killen på sista bilden på inlägget ovanför? ;)

2010-11-10 @ 09:57:11
URL: http://magnussons.blogg.se/



Postat av: Filippa

du är grym babe ;)

2010-11-11 @ 18:29:45
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0