Nu blickar vi framåt

November kan nog ha varit min minst produktiva månad nånsin. Har nog inte varit såhär oproduktiv ens en dag i hela mitt liv. Kan det vara ett tecken på att jag har fått nog nu? Jag väljer att tolka det så. Imorgon är iallafall den här månaden över och jag tror att december kommer bli mycket bättre, främst för att julkalendern börjar och jag ska upp varje morgon och börja min dag med kaffe och en kvarts julmys. Det kan väl inte bli annat än bra dagar då!

Nu ska jag försöka få något gjort de sista timmarna i november. Tankar om skatter och externaliteter någon? Behöver! Jag har mest mina tankar på nästa vecka. Oj så skoj jag ska ha!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Låter som en bra plan, ska jag också köra på, men jag byter kaffet mot te :) skatt är bra om det går till bra saker, det andra har jag ingen aning om vad det är hihi :P JAG VILL OCKSÅ!!!!! :'(

2010-12-01 @ 16:37:10
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0