Back on track

Tänkte lägga ner helt men efter att ha läst tillbaka lite så inser jag att det är lite kul att veta vad man har pysslat med ändå.

Livet i Umeå är mycket bra hittills, skolan går fint mest repetition för min del än så länge, iksu är hur bra som helst och korridorsboendet är över förväntan!

Igår testades Umeå city by night, blev en mycket bra kväll trots att utestället vi var på var lite av en besvikelse. Bra sällskap gjorde kvällen istället! Efter lite nattkäk avslutades kvällen med bästa nattsamtalet och sen sov jag sött.


Där var vi


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det här nattsamtalet har jag inte hört nåt om... hm.... ;)

2010-09-20 @ 22:17:18
URL: http://sofiesegna.blogg.se/



Postat av: Zandra

hehe näe.. du kan nog ana vad det var ändå :P

2010-09-20 @ 22:54:13




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0