Currydooren

Imorgon är det tentadags, känner mig inte så påläst som jag borde. Har pluggat hela dagen men bara rört till allt känns det som. På kvällen är det korridorsfest. Kan bli spännande, av vad jag har förstått så kan det gå rätt vilt till.. Förra festen började (plast!)handtaget på ytterdörren brinna så brandkåren fick komma på besök. Vi laddar med att ta bort sofföverdragen och allt av värde och köpa massor av plastglas. De få riktiga glasen vi har vill vi gärna ha kvar. Om det blir att fira med champagne eller dränka mina sorger i sprit återstår att se till efter tentan. För övrigt så tänkte jag ha en sjukt bra helg!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Kan jag lova att du kommer ha :P njut!! Saknar dig

2010-09-30 @ 21:29:02
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: martina

ta´t lugnt med spriten och lås dörren!

2010-10-01 @ 00:05:51
URL: http://martinamikaela.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0