Arbetsmyran

Är på snabbvisit i Borlänge, har massa saker att fixa inför måndag då jag kliver in i ett helt nytt kapitel i mitt liv. Då ska jag infinna mig på Siemens för att förhoppningsvis stormtrivas och lära mig massor som man ska på ett riktigt jobb. Spännande men samtidigt skrämmande. Tror jag kommer trivas väldigt bra i Norrköping och det ska bli skönt att inte bo 100 mil från Petter, men sjukt tråkigt att flytta från mina tjejer igen.. Och lille knodden som växer i Filippas mage! Men 30 mil söderut är lite annat än 100 mil norrut så jag kommer nog springa i Borlänge lite titt som tätt ändå.


Så här brun kommer jag inte bli om jag ska sitta inne på ett kontor hela sommaren. Men vet ni vad? Det gör ingenting, för jag har fått jobb!


Kommentarer
Postat av: Filippa & Patrik

Du ar sa duktig, vi ar sa stolta over dig, det kommer ga finemang :) men bast for dig att du kommer och halsar pa var och varannan helg!!! och skaffar en stor lagenhet sa vi far plats och komma och halsa pa! Vi kommer saaakna dig ! Pussar o kramar / yours forever

2011-04-12 @ 14:28:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0