Första dagarna på jobbet

Nu har jag jobbat 3 dagar. Jag har inte direkt blivit inslängd i arbetet, har fått en väldigt mjuk start. Har mest läst, kollat runt och blivit lite varm i kläderna. Nu har jag i alla fall fått mycket mer koll på vad det är jag egentligen ska göra, vilket jag inte riktigt hade innan. Alla är jättetrevliga och det är rätt skön stämning på kontoret så jag tror jag kommer trivas!

Det som har varit jobbigast är de tidiga mornarna och att det känns som att dagen är slut när jag kommer hem trött på eftermiddagen. Men jag vänjer mig nog vid det med så småningom. Skönt att få två fyra-dagars-veckor i början, känns väldigt lägligt!


Business-Sandra (Ser ni lilla bulan under vänstra ögat? Lyckades smälla in i ett stålrör idag..)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina Sandra, du passar i business-outfit =)

2011-04-20 @ 19:31:40
URL: http://sofiesegna.blogg.se/



Postat av: Jennie

Vad roligt det ska bli att få höra allt om jobbet sen :) Ses vi nu i helgen? Påsk=långledigt =D

PUSS

2011-04-20 @ 19:55:04



Postat av: Sandra

Du ska få höra allt om turbiner som du tyckte var sååå intressant ;) Kommer på fredag!

2011-04-20 @ 20:29:08
URL: http://ssshansson.blogg.se/



Postat av: Jennie

Låter toppen!!! =D

2011-04-20 @ 21:36:56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0