Norrköping

Har börjat hitta mer och mer och känner mig säkrare ute på egen hand här i Norrköping. Är så himla fint här! Massa fina gamla byggnader, strömmen som rinner igenom stan, alléerna runt stan..

Har varit ute på lite äventyr idag och igår under letandet efter ett elljusspår som ligger en bit bort. Igår kom jag helt fel och gick åt helt fel håll, men idag kom jag dit efter några rejäla omvägar. Kom in i ett bostadsområde och förbi en gård och en hästhage med massa hästar innan jag hittade upp i skogen och till spåren, dock inte till spårcentralen. Såg en liten sjö som glittrade mellan träden, jättemysigt, så jag sprang dit en sväng. Sen tänkte jag ta samma väg tillbaka, men bestämde mig för att springa vidare i skogen för att se om jag kunde hitta centralen och det gjorde jag! Sen hittade jag till och med hem (utan att vända och springa samma väg tillbaka) dock efter några fler felspringningar. Jag tror minsann att jag börjar smittas lite av orienteringsvibbarna här nere. Förr hade jag inte ens tvekat om att ta samma väg tillbaka, nu gav jag mig ut i skogen bara sådär!




Industrilandskapet är lite finare än vad det låter


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Duktigt!

2011-04-08 @ 04:53:37
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0