Snabb summering

Trots att man hade långledigt i helgen har jag inte haft en tanke på bloggen. På veckorna jobbar jag och på helgerna vill jag njuta av ledigheten, när ska man blogga?

Ni får en snabbsummering i alla fall:

Jag har spenderat två av de finaste dagarna på tåg under de bästa soltimmarna. Jag har testat nya Klin i Borlänge, solat på altanen, grillat massa gott, shoppat i Sågmyra och känt en karatespark innifrån Filippas mage!

Har också åkt på världens halsont som nu har övergått i förkylning och så har jag jobbat en dag till. Har fått jobba lite på riktigt idag, kul!


Kommentarer
Postat av: Filippa

misss uuu

2011-04-28 @ 20:45:56
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0