Status 110420

Sen sist har det hänt lite:

  • Helgen spenderades i Östhammar där Petters syster hälsade på med bebis, världens gullligaste!
  • Har blivit behandlad med homeopati, spännande! Får se hur jag reagerar på det.
  • Börjat jobba! Och pendla! Känns som att jag håller på att bli vuxen...
  • Letat lägenhet för fullt, verkar vara rätt dåligt med mindre lägenheter i Norrköping just nu. Är det någon som har kontakter så hojta till!
  • Beställt en Blondinbella-skjorta i hopp om att bli lika framgångsrik som henne.

Har ingen direkt lust att sätta mig vid datorn när jag kommer hem efter att ha suttit framför skärmen hela dagen så uppdateringarna kanske kommer att komma med lite längre mellanrum tills jag har kommit in och vant mig vid det nya livet.

Nu kurrar magen och jag ska försöka hitta lite käk.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Blogga på jobbet annars då ;) två flugor i en smäll! eller är det kanske inte så uppskattat?

2011-04-21 @ 22:54:12
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0