Bildbomb Schweiz

Jag är tillbaka i verkligheten efter min enda semestervecka denna sommar. Har haft en helt underbar vecka i Schweiz med nästan konstant helt underbar utsikt. Jag låter bilderna berätta:




Denna resas sötaste kattunge (Filippa, denna överlevde!)


Jag, Angela, Moa, Simon och Jenny




Petter sprang intervaller upp för bergen..


.. och jag knatade på bakom och blev minst lika trött (okej då, tröttare)






På väg mot målet..


..som var 2307 m.ö.h, lite högre än Kebnekaise, vilket var vårt mål. Det blåste storm däruppe!

Kommentarer
Postat av: Filippa

sweet :) swiss är ju sjukt fint!

2011-08-31 @ 21:11:16
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Jennie

Vad fina bilder!! Vi ses i helgen <3 längtar

2011-08-31 @ 21:51:37



Postat av: Sofie

Fint det ser ut=) Hurtiga som vanligt

2011-09-02 @ 11:34:26
URL: http://sofiesegna.blogg.se/



Postat av: Mathilde

If you go back to Switzerland warn me i'm not so far from Geneva :D (Annecy)

Bye

2011-09-20 @ 21:34:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0