En tisdagskväll

Jag har måndag i kroppen idag, rubriken höll på att bli en måndagskväll, så skönt att ibland ha en fyra-dagars-jobbvecka!

Jag har precis gjort min favoritpaj och ska läsa lite i min nya bok (som jag fick köpa igår när jag, som vanligt, väntade på försenat tåg). Det är samma författare som skrivit Svensk Maffia, tror den kommer vara bra.

Senare tänkte jag fila ihop ett inlägg med lite bilder från min underbara helg. Ett konstaterande jag gjort är att jag är i stort behov av en systemkamera.. Har blivit lite bortskämd med Filippas alltid så fina bilder.


Kommentarer
Postat av: martina

köp min

2011-08-09 @ 20:06:18



Postat av: Sandra

Ja! har ju väntat två år på den, vad ska du ha? funkar den helt?

2011-08-09 @ 21:01:27



Postat av: Anonym

ring mig så vi kan förhandla :) hehe

2011-08-10 @ 15:55:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0