365 dagar

Imorgon åker jag till Östhammar på långhelg, hela fyra dagar ska jag vara ledig. Lyx!

Jag och Petter ska fira våran ett-år-sedan-vi-träffades-dag med bubbel, pompa och ståt på båtveckan (vart vi träffades!). Vi ska fira bröllop mellan Petters syster och kille, vi ska festa loss på kräftor och vi ska åka båt och förhoppningsvis sola och bada om vädergudarna är med oss.




Tänk vad lite vi visste då men ändå var allt precis som det skulle bli, Petter är duktig i köket och jag slänger mest med håret


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hihi ni är för söta :) Grattis på ett-år-sedan-ni-träffades-dagen ;D Ha så skoj o njut av ledigheten! Pusss

2011-08-04 @ 08:06:23
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Mamsen

Grattis till eran dag. Hälsa Petter. Ha det så himla roligt på er minisemester.

Puss Mamsen

2011-08-04 @ 10:38:43



Postat av: Ulrika

Du har alltid slängt så bra med håret ;) Grattis!

2011-08-05 @ 08:55:46




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0