Sommar och sol

Ytterligare en superbra helg är över, även den här en långhelg då jag tog fredagen ledig. Vi har hunnit med massor, tror att man utnyttjar och njuter av dagarna mer när det bara handlar om några dagar.

En av höjdpunkterna var fredagkvällens bastubadning och dopp i havet. Jag fick lite panik av kylan när man gick från bastuns 80 grader till havets 19 så det blev inga långa simturer, men det var sjukt mysigt och jag tror vi satt där några timmar.

En annan höjdpunkt var helt klart lördagens kajakpaddling ut till en liten ö med släta klippor, inte en människa så långt ögat nådde, vindstilla solbadning och underbar utsikt.






Hängmattan hann jag ligga och mojsa i också


Kommentarer
Postat av: Filippa

Myspys!

2011-08-17 @ 22:53:08
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0