OM JAG FICK ÖNSKA

  • Ett hus önskar jag mig! Det här kommer från Skyrup (skulle nog bli glad för vad som helst från det märket!)

  • Träningskläder. Lager2-tröja i en fin färg, kanske en väst (gillar Craft) eller en längdskidjacka.

  • Resväska som går som handbagage, exempelvis den här från Rusta.

  • Inneträningsskor. Nike Free i färg skulle sitta bra på mina fötter. Storlek 38.

  • Har snöat in på jordglobar. Så fint! Den här kommer från Indiska.

  • Vintertights. Till exempel Elite Run Thermal Tights W från Craft.


Kommentarer
Postat av: Sandra

ett litet tips är att vi har den där tröjan i rött och svart på jobbet för halva priset (typ) och tightsen finns också;)

2011-12-12 @ 11:29:17



Postat av: Anonym

oj, nu trodde jag att jag var i någon annans blogg och kladdade, haha! Tröjorna finns iaf för 399:- på typ alla team sportia:)

2011-12-12 @ 11:31:20



Postat av: Filippa

den där väskan vill jag också ha :)

2011-12-12 @ 11:36:29
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0