SÖNDAG

En ond tå, en orkeslös kropp och massa plugg gjorde att nästan alla helgplaner gick i stöpet. Utgången igår fick stås över och istället blev det sängen och senare på kvällen förflyttning till soffan och en film. Julbordsplanerna som vi hade idag fick vi stå över, tentaplugg fick gå före (inte för mig dock). Enda planen som gick i lås var ett stavgångspass igår (därav den skadade tån, stavspetsen in i tån med full kraft var inte skönt.. (sjukt hur skadad man kan vara av att ha ont i tån!)).

Istället går tvn med skidor och vinterstudion varm och jag tänker baka julgodis!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad typiskt=( Har för mig du hade ont i tån förra året också, hoppas det här går över fortare

2011-12-11 @ 18:45:44
URL: http://sofiesegna.blogg.se/



Postat av: Anonym

Haha ja det är faktiskt sant, den här gången får jag skylla mig själv i alla fall :P

2011-12-11 @ 20:54:13




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0