In the moment

Var på IKEA förra veckan och köpte lite prylar till min lägenhet, en säng och en garderob bland annat. Fick det hemkört idag och var speciellt ivrig på att få upp garderoben för att städa golvet på lite klädfyllda kartonger, men icke.. Jag trodde man fick med alla verktyg man behövde för att få ihop möblerna men så var det ju inte. Och sängen får jag inte på benen själv på, så färdigställningen av lägenheten får vänta ett tag till!


Jag äter lök & zucchini-paj och läser Plaza Interiör istället 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var tråkigt. Vad var det för verkyg som saknades? Men roligt med en ny mobil i alla fall :) Kramis Mamsen

2011-06-28 @ 13:49:05



Postat av: Sandra

Skruvmejslar, men nu är det löst och skåpet på plats!

2011-06-28 @ 20:15:10
URL: http://ssshansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0