Regn och rusk

Hela dagen har regnet stått som spön i backen och när det passande nog klarnade upp lagom tills jag kom hem hann jag knappt tänka tanken på att ta mig ut på en tur innan jag hörde muller och himlen öppnade sig igen. Skulle verkligen behöva lite rörelse då jag känt mig lite småsjuk länge nu och träningen har blivit lidande. Lite duggregn är ju bara skönt men risken att det börjar ösa ner gör nog att jag, min ömma hals och klena kropp stannar inne.

Jag har mina aningar om att klenheten beror på mina alldeles för få sömntimmar de senaste veckorna. Det kommer ta sin tid innan jag kommer in i rytmen att sova tillräckligt tidigt på kvällen för att det ska vara okej att gå upp kl 6. På sommaren känns det som en omöjlighet men jag kanske kan sova ikapp till hösten/vintern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0