Teknikfreak

Teknik-ointresserade jag har en del att uppdatera på teknikfronten.

Något jag tänkt på länge är en systemkamera och efter Stockholmstrippens fina bilder har jag bestämt mig för att verkligen göra slag i saken. Det är så mycket roligare att kolla på en bra bild än en halvbra! Innan året är slut ska jag ha en i mina ägor.
 
En telefon är också något jag borde köpa, just nu har jag pappas avlagda och jag känner inte riktigt att den passar mig. Trots bestämda åsikter om att jag inte behöver en iPhone har jag nog ändrat mig och bestämt mig för en ändå. Sen ska jag byta abonnemang så då känns det lika bra att byta telefon samtidigt med tanke på bindningstiden. Har dock sagt ett år att jag ska köpa en och det har ännu inte blivit av men nu ska jag fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0