Spinning

Ikväll ska jag på Ulrikas spinning! Spännande, får se vad hon har att komma med, kanske kan komma med lite ris och/eller ros efteråt. Antagligen mest rosor! Jag har kommit in i en spinningperiod nu. Är lite utav en periodare när det gäller träning, får olika besattheter och pendlar mellan perioder av olika grejer. Spinning- och längdskidsperioderna är väl de som brukar hålla i längst. I sommar tänkte jag slå rekord i springperioden, kommer ha lite mer motivation att hålla i sommar hoppas jag :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha prestationsångest nu då. Inte lust att bli jagad av en ilsken norrlänning med riset i högsta hugg ;)

2011-03-28 @ 15:25:54
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0