Eurovision

Ensam hemma i helgen, båda grabbarna är bortresta och jag får husera fritt i lägenheten. Känns skönt med en lugn helg efter många med högt tempo. Förra helgen var det megafest här med mycket folk, mycket nya människor och inte en lugn stund på hela helgen med både för- och efterspel till "spritfesten". Att inträdesbiljetten var en flaska sprit säger väl en hel del om festen, men kul var det!
 
Ikväll har jag, tror det eller ej, kollat på eurovision song contest. Nej, jag trodde det inte heller försen jag verkligen satt där och faktiskt kollade. Var några bidrag som var helt okej. Det, god mat och bra sällskap gjorde min kväll fin! Har nog druckit lika mycket pärondryck den här helgen som jag drack drinkar förra.


Kommentarer
Postat av: Jennie

...tänk om vi ändå kunde kollat ihop :(

2011-05-15 @ 01:25:06



Postat av: Ulrika

Tur man skulle upp tidigt och jobba så man slapp :D

2011-05-16 @ 15:46:46
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0