Lunchinlägg

Sitter på jobbet och har precis ätit en smarrig matlåda med pasta och currysås med svamp som Petter slängde ihop igår. Själv var jag på after work och åt god tapas, lättare förtäring stod det på inbjudan som en rejäl underdrift.

Efter jobbet kommer Petter och hämtar mig och så ska vi ta en tripp till Vingåkers outlet och förhoppningsvis göra massa fynd och spendera lite hårt ihoparbetade slantar. Efter det blir det en lugn helg och kanske kommer jag hinna med lite uppdateringar om vad jag haft för mig på sistone.

Nu kallar plikten för veckans sista timmar!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Filippa

Nice nice, me like!

2011-05-30 @ 17:15:06
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0