Sjukling

Andra veckan på jobbet kommer och jag blir sjuk. Jag har aldrig behövt vara hemma från jobb men i veckan gick det inte att härda ut heller. För det första hade jag feber och ögonen rann som besatt och sen känns inte så shysst mot andra att sitta och snörvla precis bredvid.. Som barnen på dagis, klarar inte av nya miljön och blir sjuk till andra veckan.

Nu är jag i alla fall frisk och två dagars kurs väntar. Ska bli kul!


Är man sjuk får man ligga med datorn i sängen (dock var jag inte så glad som jag ser ut där)..


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Saknar dig!

2011-05-04 @ 20:59:07
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/



Postat av: Christoffer

Hallå där.. lite uppdatering tack!

2011-05-09 @ 22:09:07




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0