Valborg

Efter många svängar hit och dit fick jag en mysig Valborg i Borlänge med grillning, snack, bebissparkar och tabascoshot (starkt!!!). Var hos Jennie innan vi gick till ett väldigt tomt Bolanche. Trots väldigt lite folk hade vi riktigt kul, tiden gick sjukt snabbt därinne.

Nu kommer det nog dröja ett tag innan jag kommer till Borlänge igen, less på att åka tåg fram och tillbaka hela tiden. Ska försöka fixa mig en lägenhet i Norrköping och komma in där (då blir det i och för sig en hämta-grejer-vända), kolla på någon av Petters tävlingar, lära mig hitta i Norrköping ännu bättre..


Kommentarer
Postat av: Filippa

buhu..saknar redan

2011-05-01 @ 19:15:00
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0