Vecka 5

Ca 5 veckor in i arbetet. Trivs riktigt bra, börjar till och med att vänja mig att gå upp tidigt på morgonen även om Petter ligger kvar varje morgon och försöker få mig att ta den "sena" bussen (då är jag på jobbet kl 8 annars halv 8). Kommer in mer och mer i arbetet och börjar förstå mer av processerna och rutinerna. Jag känner mig riktigt viktig när jag springer på möten i kavaj!
 
Jag väntar på tjänsteresorna, här är folk borta lite titt som tätt.. En vecka i Angola, akutresa till Indien, en tripp till Thailand för att nämna lite och sen är det ju resor som kanske inte lockar lika mycket som till Ryssland på ett skrutthotell brevid en tjetjensk bordell. Det gäller att ha lite tur med vilka projekt man har att göra med. Dock får nog en rookie som mig vänta ett tag på resorna men det är en fin morot.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Får du ta med dig några vänner på resorna också? I så fall tror jag att jag vet några som kanske eventuellt skulle kunna tänka sig att följa med....

2011-05-26 @ 19:28:12
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/



Postat av: Sandra

Jag ska höra mig för om den saken.. Vem är det du tror skulle vara intresserad? ;)

2011-05-27 @ 12:31:06




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0