ÄNTLIGEN HELG

Hektisk dag! Började med att stressa dödstrött upp från sängen för att hinna till jobbet till första tidiga mötet och sen fortsatte dagen i samma hektiska stil. När jag väl kom hem mådde jag nästan illa av trötthet så jag stupade i säng 45 min innan jag skulle iväg och spinna. Jag kommer till gymmet och får veta att jag är en timma sen. Bra Sandra! Jag tog fel på tiden och ställde mig på crosstrainern istället mycket mindre motiverad. En timme senare var jag klar och cyklade vidare till Ica för att hämta ut ett paket som innehöll mamma-bakat bröd och en liten adventspresent. Humöret upp igen! Ska hålla fast vid den känslan nu och radera resten av dagen så jag är glad när Petter kommer hem för middagsmys.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Glad 1:a advent gumselumsan. Bra att humöret åkte upp när du fick paketet :)

Kramis mamsen

2011-11-27 @ 20:29:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0