DEBUT

Det revolutionerande som hände var något så spännande som att jag gjorde nydebut i orienteringsskogen. I par med Petter dock men ändå i risig skog, på kvällen (=mörkt!) och med två världsmästare på startlinjen. Mitt inte så högt uppsatta mål var att inte komma sist i mål och det lyckades vi med med massa marginal. Har aldrig haft sådan träningsvärk som jag hade i vaderna igår och mina knän är blåslagna, men det var kul! Kanske gör jag om det nästa år då jag kanske kan sköta orienteringen mer och inte bara fokusera på mina egna fötter.


Kommentarer
Postat av: Stålmannen

Det skall bli kul att se kartan som du sprang efter, skall vi ta med oss träningskläder till helgen då vi kommer ner? Då kan vi ta en tur om din träningsvärk har gått över:)

2011-11-09 @ 21:38:14



Postat av: Sofia

Kul att det gick bra!

Nästa år får Mattias se till att inte vara medlem, så vi också kan vara med ;)

2011-12-06 @ 22:34:13




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0