SKIDOR & ROCKGYMPA

Det blev inte riktigt nio mil i helgen, en ond ankel satte stopp för det. Det blev över fem mil i alla fall och massa bra teknikträning. Helgen var min kickstart för vinterns träning så nu har jag köpt gymkort och snart blir det rockgympa, om jag ska tro på ryktena så kommer jag vara rejält trött ikväll!

Jag har förresten konstaterat att jag inte nyst så mycket i hela mitt liv som jag gjort sen jag började jobba på mitt jobb. Ska dock tillägga att jag aldrig varit någon nysare, så mycket för mig är några nysningar i veckan. Kan det vara så att man är allergisk mot något i väggarna?


En lite halvsuddig bild på mig och tunneln


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det kan vara damm i ventilationen. Det var det hos oss på jobbet och när dom rengjordes blev det mycket bättre. Kanske ska/bör kollas :)

Kramis mamsen

2011-11-24 @ 21:07:11



Postat av: Mamsen

Det var inte illa att få ihop 5 mil, trots att du hade/har ont i foten bra jobbat..

2011-11-27 @ 17:28:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0